Annons
 

Nyårsköfte: Pass vecka 9

OK! Det verkar ju ha funkat bra med smörgåsbordsupplägget. Därför presenterar jag stolt veckans sex pass. Välj fyra och gör.

Vidriga wodden

Max antal varv på 18 minuter:

15 boxhopp

12 push press med skivstång (35 kg för dom starka, 20 för dom inte riktigt lika starka)

9 toes to bar (ni kan köra knees to elbows om ni vill)

MER BÖJ!

50 benböj på 80% av max (om du inte vet ditt max, ta reda på det. Det är alltså så tungt att du kan göra en repetition, men absolut inte två)

Sen, på tid:

Ro 1000 meter

Gör 100 situps

Ett jävla flängande

10 burpees

Spring 200 meter

10 armhävningar

Spring 200 meter

x5

Täby

Cykla till Täby och tillbaka (jennie, eftersom du bor i örebro får du gärna byta ut täby mot ett lämpligt moderatnäste som ligger ungefär 15 kilometer bort).

Åh nej, dom kommer hamna på land?!

Kolla klockan

20 turkish get ups (20 kg för dom starka, 12 kg för dom inte riktigt lika starka)

Sen:

Varje hel minut i 10 minuter:

3 marklyft på 80% av max (om du inte vet ditt max, ta reda på det. Det är alltså så tungt att du kan göra en repetition, men absolut inte två)

4 burpees

Utanför comfort zone

Delta i ett gruppträningspass på gym. Rapportera aktivitet.

GLHF!

Dela
Tweeta
 


DU KANSKE OCKSÅ GILLAR

Laddar