Annons
 

Nyårsköfte: Pass vecka 5

Kära vänner och Nyårsköfteavläggare. Jag är så himla stolt över er. Ni kämpar och står i. Får sår och överansträngningar. Ni kissar med stjärten (det KAN ju inte vara mitt fel, Olle? Jennie?) och svettas floder. Ni har verkligen gjort er förtjänta av en lugn vecka. En vecka när vi kan slicka såren, vila trötta muskler och lägga förband på blödande fötter. Därför är det med glädje jag meddelar veckans pass:

Jennie:

Pass 1: Vila
Pass 2: Vila
Pass 3: Teknik i lyften (benböj, marklyft, vändingar, pressar och kettlebellgrejer)
Pass 4: Vila

Jens:

Pass 1: Vila
Pass 2: Vila
Pass 3: Teknik i lyften (benböj, marklyft, vändingar, pressar och kettlebellgrejer)
Pass 4: Vila

Albana & Christina:

Pass 1: Vila
Pass 2: Vila
Pass 3: Teknik i lyften (benböj, marklyft, vändingar, pressar och kettlebellgrejer)
Pass 4: Vila

Schyffert:

Pass 1: Vila
Pass 2: Vila
Pass 3: Teknik i lyften (benböj, marklyft, vändingar, pressar och kettlebellgrejer)
Pass 4: Vila

Olle:

Pass 1: Vila
Pass 2: Vila
Pass 3: Teknik i lyften (benböj, marklyft, vändingar, pressar och kettlebellgrejer)
Pass 4: Vila

Så. Det borde ni väl fixa? Se nu till att äta mycket hemlagad mat och försök att sova ordentligt.

Vänta, höll på att glömma en liten grej. Vi samlas ombytta och klara klockan 06.00 på onsdag på Östermalms IP för 60 minuter Nordic Military Training med min kompis James. Tips, va inte bakfulla.

PS. Jennie, du som bor i Örebro, avvaktar rapport från passet och gör sen samma på torsdag morgon klockan 06.00.

PS2. Om det börjar klia i kroppen är ni välkomna att göra nåt pass från veckorna 1, 2, 3 eller 4.

PS3. Nästa vecka, då jävlar.

Dela
Tweeta
 


DU KANSKE OCKSÅ GILLAR

Laddar