Annons
Annons
 

Loves första vecka


Pass 1:

Rodd 1000m 3:46 minuter

Om det är en sak jag inte har koll på så är det tekniken. Och jag blir snabbt jääävligt irriterad, det hjälper dessvärre inte utan får exakt motsatt effekt. Nu ska jag räkna ner från 10.

Det funkade! Känner mig fortfarande som idiot men jag harfan roligt. Körde med principen om det inte gör ont kan det inte ta skada. Fick dock ont i handlederna då jag liksom höll upp stången händerna istället för axlarna.

Varven var hur jävla kul som helst och passar en hen med dåligt tålamod hur bra som helst. Man hinner jobba en bra jävla svett också. HALELUJA!

Hann med 4 varv + 5 ah, 10 su och 3 knäböj 12 min. (Skulle gjort mer om inte händerna värkte)

Pass 2

Tekniken kändes bättre iomed marklyftet. (Kettlebell)Vikten formar kroppen automatiskt.

Till en början var det jobbigt att hitta en plats på ett fullsmockat gym där jag hade nära tillgång till kettlebell:en, mjuk matta för rocket och pull up stång. Men efter ett tag så hittade jag allt inom en radie av 4 meter, då maxade jag. Läste SJÄLVKLART fel och gjorde 10 pull ups de 3 första varven. Efter att läst om (eftersom det verkade HELT OREALISTISKT att vi skulle klara 10) så gick det bättre. Men det var jävligt kämpigt. Och än en gång sjukt kul. Nu skakar jag i hela kroppen.

Tid 14:15

Springelispring, roeliro

Hängde på låset till Friskis och Svettis, som tur är var gymmet i princip tomt. Jag kunde alltså utan problem hoppa mellan spring och rodd. O andra sidan vilade jag liksom ingenting vilket resulterade i jag var HELT JÄVLA SLUT efter de 3 varven. 33:15 slutade det på. Ändå stolt.

Dela
Tweeta
 

Annons

DU KANSKE OCKSÅ GILLAR

Annons

Laddar