icon
icon

nyårsköftet 2013

Okategoriserad | Publicerad 4 februari 2013 12.06

Nyårsköftet 2013, pass vecka 4

Nyårsköftet 2013, pass vecka 4

Guys, det verkar gå lite sådär för er. Många skavanker och förkylningar. Och många som inte rapporterar i tid. SKÄRPNING. Rita, David, Mårten och Sandra! Ni har inte rapporterat i tid och får därför ett klassiskt straffpass enligt följande: Spring 1000 m Ro 1000 m x2 Den med sämst totala tid får ytterligare ett straffpass. Henrik. Du får välja ett av dom passen du missade förra veckan och göra den här veckan, plus ordinarie pass naturligtvis. OK! Bra. Här är veckans pass: Ett till från James: Find some steps, (more than two) run up and down them for 10 mins, rest in between sets, but not for too long. Keep the heart rate up. Then: 2 min burpees Rest 1 min 2 min lunges Rest 1 min 2 min press ups Rest 1 min 2 min sit ups Rest 1 min 2 min squats Rapportera totalt antal repetitioner. MVH från Christian Så många varv som möjligt på tjugo minuter av: 10 Knäböj med vikt i någon form, gärna skivstång så klart (kan bytas ut mot Thrusters) 10 Vandrande armhävningar, gärna upp och ner på en stepbräda eller liknande 10 Fällknivar 10 Jumping chins Rapportera antal varv. Jennie, Skivstång. Skivstång, Jennie 2.0 Spring 1 km som uppvärmning. Träna teknik i knäböj. 5x5 knäböj med vikt 5x5 press 5x5 bänkpress LASSA PÅ! Sen 5 varv på tid: 10 armhävningar 20 knäböj utan vikt Rapportera vikter i första delen och tid i den andra. VILA Vila jättehårt. Få massage. Sov. Kolla på TV. Drick öl. Rapportera aktiv... »

Annons
Annons